Důvěra veřejnosti v nástroje marketingové komunikace – Bc. Pavlína Nováková
Bc. Pavlína Nováková
Bachelor's thesis
Důvěra veřejnosti v nástroje marketingové komunikace
The public confidence in marketing comumunication tools
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou důvěry veřejnosti v nástroje marketingové komunikace, především v reklamu, která je veřejností často vnímána velmi rozporuplně, ať už negativně či pozitivně. V teoretické části popisuji jednotlivé nástroje marketingové komunikace a důvěru veřejnosti v ně. V praktické části se zaměřuji na zjišťování, jak veřejnost důvěřuje či nedůvěřuje zejména reklamě s …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with issues of public confidence in the tools of marketing communication, especially in advertising, which is often perceived by the public very contradictory, either negatively or positively. The theoretical part describes the various tools of marketing communications and public confidence in them. The practical part is focused on determining how the public trust or not …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mwiq9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová