Návrh marketingové strategie maloobchodu – Petra Nováková
Petra Nováková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie maloobchodu
Design of Marketing Strategy for Retail Outlet
Anotace:
Diplomová práce zkoumá problematiku marketingové strategie a její implementace v rámci maloobchodní prodejny. Obsahem praktické části práce je situační analýza společnosti Orsay, založena na sběru primárních a sekundárních dat. Konkrétně se analýza zabývá sběrem interních dat společnosti, pozorováním na prodejně Orsay, dotazováním zákazníků a mystery shoppingem konkurence. Cílem práce bylo na základě …víceAbstract:
The thesis examines the issues of marketing strategy and its implementationn in retail store. The content of practical part is the situation analysis of the Orsay, based on collection of primary and secondary data. Specifically, the analysis deals with companie‘s internal data collection, observing the store Orsay, questioning customers and competition’s mystery shopping. The aim of this work was based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91092
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Miroslav Merenda
- Oponent: Jiří knopp
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Implementace cílů Strategie růstu - Evropa 2020 do národních politik ČR
Václav Chum -
Implementace Strategie Evropské unie pro boj proti terorismu národními státy
Natália Vítková -
Implementace obchodní strategie s využitím vybraných determinant měnového kurzu
Daniel Stašek -
Implementace principů udržitelnosti do strategie Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně
Kateřina Slaninová -
Návrh a implementace strategie podniku
Libor Šaja