Petra Nováková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie maloobchodu

Design of Marketing Strategy for Retail Outlet
Anotace:
Diplomová práce zkoumá problematiku marketingové strategie a její implementace v rámci maloobchodní prodejny. Obsahem praktické části práce je situační analýza společnosti Orsay, založena na sběru primárních a sekundárních dat. Konkrétně se analýza zabývá sběrem interních dat společnosti, pozorováním na prodejně Orsay, dotazováním zákazníků a mystery shoppingem konkurence. Cílem práce bylo na základě …více
Abstract:
The thesis examines the issues of marketing strategy and its implementationn in retail store. The content of practical part is the situation analysis of the Orsay, based on collection of primary and secondary data. Specifically, the analysis deals with companie‘s internal data collection, observing the store Orsay, questioning customers and competition’s mystery shopping. The aim of this work was based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedoucí: Miroslav Merenda
  • Oponent: Jiří knopp

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava