Marketingové komunikace kulturního prostoru Stará aréna – Bc. Denisa Lešková
Bc. Denisa Lešková
Bakalářská práce
Marketingové komunikace kulturního prostoru Stará aréna
Marketing Communications of a Cultural Space Stará aréna
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi v rámci prostředí kulturních organizací. Jejím hlavním cílem je na základě primárního šetření a analýz formulovat návrhy a doporučení pro sestavení marketingových aktivit do kulturní organizace Stará aréna, jež současně poskytuje služby z oblasti pohostinství. V teoretické části práce je charakterizován marketing v sektoru služeb, který přechází …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with methods of marketing communication on background of cultural organizations. Based on primary inquiries and numerous analysis, its main objective is to formulate suggestions and recommendations applicable to marketing activities in the Stará aréna cultural organization, which is equally a provider of services in the bar and restaurant industry. The theoretical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lešková, Denisa. Marketingové komunikace kulturního prostoru Stará aréna. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
Karolína Tykalová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Dominika Ottová -
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová -
Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu
Veronika Hamanová