Event Marketing a jeho využití v praxi – Valérie Nadrchalová
Valérie Nadrchalová
Bachelor's thesis
Event Marketing a jeho využití v praxi
Event Marketing and Its Application in Practice
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá jedním z nových nástrojů marketingové komunikace: event marketingem, jehož význam v současné době nejen v zahraničí, ale i v České republice roste. Cílem této práce je seznámit čtenáře s pojmem event marketing a charakterizovat jeho využití. V první části práce se věnuji teoretickému úvodu do problematiky event marketingu. Její hlavní náplň tvoří definice event marketingu …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with one of the new tool of marketing communication: event marketing, whose importance is currently growing not only abroad but also in the Czech Republic. The aim of the thesis is to introduce the concept of event marketing and characterize its usage. The first part is devoted to theoretical introduction of the topic event marketing. Its main focus is on a definition of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49932
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49932
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Petr Venclíček