Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje průmyslového podniku – Brigita Silberová
Brigita Silberová
Bachelor's thesis
Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje průmyslového podniku
Internet Marketing as Effective Tool for Promoting Sale of Industrial Company
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o nástrojích internetového marketingu, které mají za úkol podporovat prodej produktů a služeb průmyslového podniku. Cílem této práce je vymezit správnou kombinaci internetových marketingových nástrojů, které by efektivně napomohly zvýšit prodej produktů společnosti STEELCOM CZ a.s. Práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with internet marketing tools, which are designed to promote the sale of products and services of industrial company. The aim of this work is to define the right mix of online marketing tools to effectively increase sales of the company's products STEELCOM CZ a.s. The thesis is divided into two parts: a theoretical part and a practical part. The theoretical part is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/99287
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: Milan Stoch
- Reader: Jan Stoklasa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SILBEROVÁ, Brigita. \textit{Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje průmyslového podniku}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Available from: https://theses.cz/id/vkh08q/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Martin Kvapil -
Možnosti využití nástrojů Google Analytics
Petr JANŮ -
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Pavlína Krutská -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov