Auez Sushi
Bachelor's thesis
Firma v konkurenčním prostředí
The company in a competitive environment
Anotácia:
Cílem práce je zhodnocení konkurenčního prostředí a nalezení konkurenční přednosti vybrané firmy (Lacoste). Vedlejším cílem práce je návrh doporučení pro marketingovou politiku firmy. Práce je rozdělena do tři hlavních částí. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a popis metod analýzy prostředí. Druhá část práce obsahuje aplikaci vybraných analytických metod (STEP analýza, Porterův …viacAbstract:
The goal of the thesis is to evaluate the competitive environment and find the competitive advantage of the selected company (Lacoste). A secondary goal of the work is the proposal of recommendations for the company's marketing policy. The work is divided into three main parts. The first part contains theoretical knowledge from the field of marketing and a description of environmental analysis methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Frédéric Adossou, Ph.D.
- Oponent: Karel Šrédl, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie v prostředí startupu
Petra Havlová -
Šetrnost k životnímu prostředí jako marketingová strategie
Evelína Jungwirthová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Josef Steinz -
Marketingová strategie Birgo
Elias Salim
Názov
Vložil
Vložené
Práva