Jan Borýsek

Bakalářská práce

Reklama na YouTube a její význam na českém trhu

YouTube advertising and its significance in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou současných možností reklamy na YouTube a jejími formami v prostředí českého trhu. Na základě provedených analýz vybraných reklamních kampaní na YouTube je zhodnocena její účinnost a dopad. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje internetových uživatelů k reklamě na YouTube v porovnání s vnímáním televizní reklamy. Dále práce porovnává YouTube …více
Abstract:
This bachelor's thesis is dealing with current possibilities of advertising on YouTube in the Czech Republic. Based on the analysis of selected advertising campaigns on YouTube it evaluates its effectiveness and impact. By author's own research it identifies internet users' attitude towards advertising on YouTube in comparison with television advertising. The thesis also compares selected media indicators …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46544

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management