Reklama na YouTube a její význam na českém trhu – Jan Borýsek
Jan Borýsek
Bakalářská práce
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
YouTube advertising and its significance in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou současných možností reklamy na YouTube a jejími formami v prostředí českého trhu. Na základě provedených analýz vybraných reklamních kampaní na YouTube je zhodnocena její účinnost a dopad. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje internetových uživatelů k reklamě na YouTube v porovnání s vnímáním televizní reklamy. Dále práce porovnává YouTube …víceAbstract:
This bachelor's thesis is dealing with current possibilities of advertising on YouTube in the Czech Republic. Based on the analysis of selected advertising campaigns on YouTube it evaluates its effectiveness and impact. By author's own research it identifies internet users' attitude towards advertising on YouTube in comparison with television advertising. The thesis also compares selected media indicators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46544
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46544
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Effective Video Marketing using YouTube Video Hosting
Elizaveta Zakharova -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková