Symbolika rostlinných motivů v ruské a české architektuře období secese – Bc. Maryna Drochytková
Bc. Maryna Drochytková
Bachelor's thesis
Symbolika rostlinných motivů v ruské a české architektuře období secese
The Symbolism of Plant Motives in Czech and Russian Architecture of the Art Nouveau Period
Abstract:
Secese je umělecký sloh z přelomu 19. a 20. století. Je nápadná svou ornamentální výzdobou, která se inspiruje především přírodními motivy. Předmětem bakalářské práce s názvem Symbolika rostlinných motivů v ruské a české architektuře období secese pojednává o vývoji secese v Česku a v Rusku. Dále je důraz kladen na popis znaků tohoto slohu, představení nejvýznamnějších secesních umělců a architektonických …moreAbstract:
Art Nouveau is an artistic style from the turn of the 19th and 20th centuries. Its remarkable ornamental decoration is inspired mainly by natural motifs. The subject of this bachelor's thesis, titled Symbolism of Plant Motifs in Russian and Czech Art Nouveau Architecture, deals with the development of Art Nouveau in the Czech Republic and Russia. Furthermore, the emphasis placed on the description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d590a/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 2. 2021
- Supervisor: Mgr. Anna Agapova, Ph.D.
- Reader: Mgr. René Andrejs
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Russian with orientation on Commercial Practice, Services and Travel
Theses on a related topic
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská