Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému – Petr Medřický
Petr Medřický
Diplomová práce
Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2144
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Michal Šídlo
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2144
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Multisenzorický marketing a branding
Petr Matoušek -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli -
Employer branding a HR marketing společnosti CoolPeople
Diana Hovorková -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková