1. Teoretická část: Vizuální styly sportovních firem 2. Praktická část: vizuální styl pro firmu BEST KITES – BcA. Kateřina LANČOVÁ
BcA. Kateřina LANČOVÁ
Bakalářská práce
1. Teoretická část: Vizuální styly sportovních firem 2. Praktická část: vizuální styl pro firmu BEST KITES
1. Theoretical Part: Visual Styles Sports Companies 2. Practical Part: The Visual Style for the Company BEST KITES
Anotace:
Ve své bakalářské práci se úvodem zabývám corporate identity a také corporate designem, které sportovní firmy užívají. Dále se budu zabývat vztahem mezi uměním a sportem a tím, jak se sport odráží v umění. Podám vysvětlení, co je to kiteboarding a proč mi toto téma není cizí a hlavně jaké firmy v tomto sportu hrají na trhu hlavní roli.Abstract:
My bachelor thesis deals with not only corporate identity but also corporate design which sport companies use. I wish to work on relation between art and sport and how sport is reflected in art. I will explain what kiteboarding is and why I am interested in this topic for my work. Last, I suggest which companies play very important roles on the market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2010
Identifikátor:
15024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LANČOVÁ, Kateřina. \textit{1. Teoretická část: Vizuální styly sportovních firem 2. Praktická část: vizuální styl pro firmu BEST KITES}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/vl4fcr/.
Jak správně citovat práci
LANČOVÁ, Kateřina. 1. Teoretická část: Vizuální styly sportovních firem 2. Praktická část: vizuální styl pro firmu BEST KITES. Zlín, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc