Příroda jako zdroj inspirace ve výtvarných činnostech žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Jitka KARPÍŠKOVÁ, DiS.
Jitka KARPÍŠKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Příroda jako zdroj inspirace ve výtvarných činnostech žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Nature as a source of inspiration in the artistic activities of students with special educational needs
Anotace:
Cílem diplomové práce je rozvíjet u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, skrze zážitkově vedené výtvarné úlohy s přírodní tematikou, jejich výtvarné myšlení a spontánně uvolněný vizuálně obrazový projev. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje kapitoly zabývající se přírodou, jejím odkazem k dějinám výtvarného umění a českými umělci, kteří v přírodě …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to develop in students with special educational needs, through experientially guided creative tasks with a natural theme, their creative thinking and a spontaneously relaxed visual image expression. The diploma thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part contains chapters dealing with nature, its reference to the history of fine arts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radka Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARPÍŠKOVÁ, Jitka. \textit{Příroda jako zdroj inspirace ve výtvarných činnostech žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/vl6hzc/.
Jak správně citovat práci
KARPÍŠKOVÁ, Jitka. Příroda jako zdroj inspirace ve výtvarných činnostech žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Úskalí inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do ZŠ z pohledu učitelů a rodičů
Jitka Hloušková