Médiokracie - politická komunikace v době masových médií – Tereza Minářů
Tereza Minářů
Diplomová práce
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
The development of the media image of Andrej Babiš
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vývoji mediálního obrazu českého politika a podnikatele Andreje Babiše od jeho nástupu na post ministra financí. Cílem práce je zjistit, jak se mění jeho mediální obraz v průběhu funkčního období a jaká témata jsou nejčastěji s jeho osobou spojována. Potřebná data byla získána z mediální databáze Anopress, prostřednictvím které byly zvoleny relevantní příspěvky dvou celostátních …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the development of the media image of Czech politician and businessman Andrej Babiš since he was appointed as the Finance Minister. The aim of the thesis is to find out how the media image is changing during the term of office and which topics are primarily associated with him. The necessary data was obtained from the media database Anopress, through which the relevant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69337
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Karel Müller
- Oponent: Kamil Fleissner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69337
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace teorie nastolování agendy (agenda-setting) na vysvětlení vývoje ekonomických ukazatelů
Kristýna HORYNOVÁ -
Nastolování politické agendy ve veřejnoprávním médiu před parlamentními volbami ČR roku 2013
Markéta KLUSÁKOVÁ -
Kontext a důvody vzniku Evropské energetické unie optikou teorie více proudů J. Kingdona
Lada Urbánková -
Nastolování agendy na Facebooku
Pavel ČERNÝ -
Nastolování agendy na Facebooku
Pavel ČERNÝ -
Americký radar v ČR: Obsahová analýza procesu konstrukce mediální agendy
Tomáš Bártek -
The Dealer's Choice: Agenda-setting dynamics in the Council of Ministers
Aafke Rosa Strating -
Aplikace teorie nastolování agendy (agenda-setting) na vysvětlení vývoje ekonomických ukazatelů
Kristýna HORYNOVÁ