Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele – Tereza Čábelová
Tereza Čábelová
Bakalářská práce
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
The influence of the e-shop brand image on purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je zjistit jak značka e-shopu ovlivňuje kupní chování spotřebitele a zároveň jak spotřebitelé vnímají značku e-shopu Alza.cz. Dílčím cílem je zjistit, jaké jsou klíčové faktory, které ovlivňují kupní chování spotřebitele V literární rešerši jsou charakterizovány jednotlivé kapitoly, zabývající se marketingovým prostředím společnosti, značkou, marketingovou strategií a komunikací. Dále …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out how the brand of the e-shop influences the consumer's buying behaviour and also how consumers perceive the brand of the e-shop Alza.cz. In the theoretical part of the thesis the individual chapters are characterized on the basis of a comparison of relevant expert sources. In the first part of the literature search the marketing environment of the company is characterized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
- Oponent: Kristýna Zychová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Zuzana Morkesová -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Politické výzkumy a problematika volebního chování z pohledu marketingové komunikace
Denisa Maňasová -
Chování spotřebitele při nákupu lyžařských permanentek u vybrané společnosti
Klára Gašparíková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová
Název
Vložil
Vloženo
Práva