Tereza Čábelová

Bakalářská práce

Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele

The influence of the e-shop brand image on purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je zjistit jak značka e-shopu ovlivňuje kupní chování spotřebitele a zároveň jak spotřebitelé vnímají značku e-shopu Alza.cz. Dílčím cílem je zjistit, jaké jsou klíčové faktory, které ovlivňují kupní chování spotřebitele V literární rešerši jsou charakterizovány jednotlivé kapitoly, zabývající se marketingovým prostředím společnosti, značkou, marketingovou strategií a komunikací. Dále …více
Abstract:
The aim of the thesis is to find out how the brand of the e-shop influences the consumer's buying behaviour and also how consumers perceive the brand of the e-shop Alza.cz. In the theoretical part of the thesis the individual chapters are characterized on the basis of a comparison of relevant expert sources. In the first part of the literature search the marketing environment of the company is characterized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Huml
  • Oponent: Kristýna Zychová, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses vm611u vm611u/2
17. 3. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.