Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie – Bc. Adriana Sadílková
Bc. Adriana Sadílková
Diplomová práce
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na věrnostní programy jako klíčovou součást marketingové strategie, jmenovitě na věrnostní program Clubcard maloobchodního řetězce Tesco. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity věrnostního programu Clubcard. Konkrétně, zda členové tohoto věrnostního programu utratí v obchodě Tesco průměrně více peněz než zákazníci, kteří členy věrnostního programu nejsou …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the use of loyalty program as one of the key parts of a retail chain’s marketing strategy. In particular, it examines Tesco’s Clubcard Loyalty Program. The first aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the Clubcard loyalty program. It will be evaluated whether the members of the program on average spend more money in Tesco stores than customers without the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t6o47/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane