Bc. Adriana Sadílková

Diplomová práce

Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie

Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na věrnostní programy jako klíčovou součást marketingové strategie, jmenovitě na věrnostní program Clubcard maloobchodního řetězce Tesco. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity věrnostního programu Clubcard. Konkrétně, zda členové tohoto věrnostního programu utratí v obchodě Tesco průměrně více peněz než zákazníci, kteří členy věrnostního programu nejsou …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the use of loyalty program as one of the key parts of a retail chain’s marketing strategy. In particular, it examines Tesco’s Clubcard Loyalty Program. The first aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the Clubcard loyalty program. It will be evaluated whether the members of the program on average spend more money in Tesco stores than customers without the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní