Projekt zlepšení korporátního designu ve vybrané společnosti – Bc. Matúš Svaček
Bc. Matúš Svaček
Master's thesis
Projekt zlepšení korporátního designu ve vybrané společnosti
Corporate Design Improvement Project in Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu změny korporátního designu ve spo-lečnosti Business Logic. Na začátku práce je zpracována literární rešerše vztahující se k oblasti marketingu, brandingu a firemní identity. Dále je analyzován současný stav korpo-rátního designu ve společnosti tak, aby byly odhaleny jeho slabé stránky, na jejichž zákla-dě je následně zpracován projekt jeho změny. Projekt …moreAbstract:
The diploma thesis deals with elaboration of a project of corporate design change in the company Business Logic. At the beginning of the work is formulated bibliographic re-search related to the field of marketing, branding and corporate identity. Furthermore is analyzed current state of company corporate design in order to reveal its weaknesses, on the basis of which the project of its change is processed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Čada
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVAČEK, Matúš. \textit{Projekt zlepšení korporátního designu ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/vnz05g/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Svaček, Matúš. Projekt zlepšení korporátního designu ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Jan Herzig -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s
Jan David Honys -
Korporátní identita ve veřejných soutěžích
Eliška KAREŠOVÁ -
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Ronald Steiniger -
Vizuální identita závodního okruhu Pragodrom
Jan Jiráček