Projekt zlepšení korporátního designu ve vybrané společnosti – Bc. Matúš Svaček
Bc. Matúš Svaček
Master's thesis
Projekt zlepšení korporátního designu ve vybrané společnosti
Corporate Design Improvement Project in Selected Company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu změny korporátního designu ve spo-lečnosti Business Logic. Na začátku práce je zpracována literární rešerše vztahující se k oblasti marketingu, brandingu a firemní identity. Dále je analyzován současný stav korpo-rátního designu ve společnosti tak, aby byly odhaleny jeho slabé stránky, na jejichž zákla-dě je následně zpracován projekt jeho změny. Projekt …viacAbstract:
The diploma thesis deals with elaboration of a project of corporate design change in the company Business Logic. At the beginning of the work is formulated bibliographic re-search related to the field of marketing, branding and corporate identity. Furthermore is analyzed current state of company corporate design in order to reveal its weaknesses, on the basis of which the project of its change is processed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Svaček, Matúš. Projekt zlepšení korporátního designu ve vybrané společnosti. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Jan Herzig -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Korporátní identita Bohemia motion pictures a.s
Jan David Honys -
Korporátní identita ve veřejných soutěžích
Eliška KAREŠOVÁ -
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Ronald Steiniger -
Vizuální identita závodního okruhu Pragodrom
Jan Jiráček