Experiential learning and its impact on students of English – Bc. Kateřina Špačková
Bc. Kateřina Špačková
Bakalářská práce
Experiential learning and its impact on students of English
Experiential learning and its impact on students of English
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zážitkovou výukou a intenzivními jazykovými kurzy v anglickém jazyce a její název je „Zážitková výuka a její vliv na studenty anglického jazyka”. Cílem této práce je podrobně popsat a rozebrat experimentální výuku a intenzivní zážitkové kurzy a jejich vliv na studenty. Dále se práce zabývá metodami a aktivitami používanými v rámci kurzu ve Fryštáku a v rámci podobných …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with experiential learning and intensive learning courses in English and its title is “Experiential Learning and its Impact on Students of English”. The aim of this thesis is to focus on experiential learning and courses related to this kind of learning as well as on the consequences and the impact it has on students of combined and daily studies. Furthermore, the thesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fl6g4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: Mgr. Tomáš Andrášik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
Teaching and learning English prepositional constructions through activities and games
Zuzana Epelde -
An Examination of the Use of Corpora and Concordances in Language Teaching and Learning and its Implications for Syllabus Design in Secondary Schools
Věra Redrupová -
Lesson Plans for Online Teaching and Learning
Denisa Hurtíková -
A Machine Learning Approach to Startup Success Prediction in the Context of Venture Capital Industry
Tereza Kalendová -
Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory
Tomáš Andrášik -
Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
Sergey Khmelinin -
Intensive Sprachkurse für Abiturienten in der Tschechischen und Slowakischen Republik
Laura Ewerlingová