JAK ROZHÝBAT "CROWD" ? ANALÝZA HUDEBNÍCH PROJEKTŮ NA SERVERU HITHIT.CZ – Milan Dedera
Milan Dedera
Diplomová práce
JAK ROZHÝBAT "CROWD" ? ANALÝZA HUDEBNÍCH PROJEKTŮ NA SERVERU HITHIT.CZ
How could I move the crowd? Analysis of music projects at Hithit.cz
Anotace:
Tato práce analyzuje fenomén crowdfundingu v hudebním průmyslu. Na vzorku 69 hudebních projektů na serveru Hithit.cz ověřuje závěry zahraničních studií z oblasti crowdfundingu a pro výzkum používá částečně také vlastní metodiku. Metodou analytické části práce je porovnávání mediánu výsledků analýzy u skupiny úspěšných a neúspěšných projektů a regresní analýza. Práce vyzdvihuje důležitost aktivity autorů …víceAbstract:
New phenomenon of crowdfunding in music industry is analyzed within this thesis. Czech crowdfunding server Hithit.cz was main data source for the research and data set of 69 music projects was analyzed. Comparisons of medians and regression analysis are used as the analytical tools in the thesis. The analysis questions importance of project authors' activity on Facebook and Facebook profiles' likes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58483
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58483
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Expertise in the Czech energy industry: A field analysis
Nathalie Marková -
Crowdfunding v herním průmyslu
Daniel Knotek -
Crowdfunding se zaměřením na Kickstarter a jeho kampaně
Jakub Špaček