Segmentace trhu a analýza chování zákazníků – Bc. Jan Hlaváček
Bc. Jan Hlaváček
Diplomová práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Market Segmentation and Customer Behaviour Analysis
Anotace:
V teoretické části práce je řešena především problematika chování zákazníků a segmentace trhu. V části praktické je obecně popsána současná situace společnosti Česká pošta, s.p., analyzována používaná segmentace zákazníků a také navržena segmentace nová, separátně pro ekonomické subjekty i populaci.Abstract:
The theoretical part of the thesis deals mainly with problems of customer behavior and market segmentation. The practical part first generally describes the present situation of the Czech Post company and then analyzes currently used customer segmentation. As an output, a new segmentation design is given separately for corporate and private clients.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/whhhd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Big Data Analysis for Customer Purchase Behavior: Challenges and Opportunities
Odeta Shtrepi -
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
Katharina Kusch -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
Customer Behaviour
Tereza Pavelková -
Analýza spotřebitelského chování zákazníků freshbedynky.cz
Mária Dočkalová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad