Bc. Jan Hlaváček

Master's thesis

Segmentace trhu a analýza chování zákazníků

Market Segmentation and Customer Behaviour Analysis
Anotácia:
V teoretické části práce je řešena především problematika chování zákazníků a segmentace trhu. V části praktické je obecně popsána současná situace společnosti Česká pošta, s.p., analyzována používaná segmentace zákazníků a také navržena segmentace nová, separátně pro ekonomické subjekty i populaci.
Abstract:
The theoretical part of the thesis deals mainly with problems of customer behavior and market segmentation. The practical part first generally describes the present situation of the Czech Post company and then analyzes currently used customer segmentation. As an output, a new segmentation design is given separately for corporate and private clients.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
  • Vedúci: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní