Bc. David Vaniš

Bakalářská práce

Reklama v popularizaci vědy

Advertising in science popularisation
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat, jak mohou reklamní kampaně efektivně zvýšit povědomí o vědeckých tématech a podpořit zájem veřejnosti o vědu. V teoretické části budou analyzovány různé přístupy a strategie využívané k popularizaci vědy, přičemž bude kladen důraz na marketingové techniky a psychologii reklamy. Praktická část zahrnuje tvorbu pěti reklamních scénářů zaměřených na popularizaci …více
Abstract:
The goal of this bachelor is to investigate how advertising campaigns can effectively raise awareness of scientific topics and stimulate public interest in science. The theoretical part analyzes various approaches and strategies used for the popularization of science, with particular attention paid to marketing strategies. The practical part includes the creation of five scripts for science advertisement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/bdkvc/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 8. 2024
  • Vedoucí: MgA. Ondřej Smékal
  • Oponent: Mgr. Jaromír Vašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Slezská univerzita v Opavě

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Bakalářský studijní program / obor:
Multimediální techniky / Multimediální techniky