Bc. David Vaniš
Bakalářská práce
Reklama v popularizaci vědy
Advertising in science popularisation
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat, jak mohou reklamní kampaně efektivně zvýšit povědomí o vědeckých tématech a podpořit zájem veřejnosti o vědu. V teoretické části budou analyzovány různé přístupy a strategie využívané k popularizaci vědy, přičemž bude kladen důraz na marketingové techniky a psychologii reklamy. Praktická část zahrnuje tvorbu pěti reklamních scénářů zaměřených na popularizaci …víceAbstract:
The goal of this bachelor is to investigate how advertising campaigns can effectively raise awareness of scientific topics and stimulate public interest in science. The theoretical part analyzes various approaches and strategies used for the popularization of science, with particular attention paid to marketing strategies. The practical part includes the creation of five scripts for science advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bdkvc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 8. 2024
- Vedoucí: MgA. Ondřej Smékal
- Oponent: Mgr. Jaromír Vašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Multimediální techniky / Multimediální techniky
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivita jako nástroj popularizace vědy - případová studie science centra iQLANDIA
Jana Peschková -
Řízení vzdělávacího projektu „Astronomie pro všechny“
Radek Kraus -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová