Bc. Jana TOMANOVÁ

Bachelor's thesis

Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR

Role of a company magazine in communication of Vodafone Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje pozici firemního časopisu v rámci marketingových komunikací společnosti, jeho specifika, různé podoby, způsoby využití a jeho obrovský potenciál pro efektivní komunikaci se zákazníkem či zaměstnancem. Všechny funkce tohoto marketingového nástroje jak v tištěné podobě, tak v online verzi, práce demonstruje na nejúspěšnějším firemním časopisu u nás ? časopisu Čilichili …more
Abstract:
This bachelor thesis analyses the position of a company magazine within marketing communications of a company, its specifics, various forms, ways of usage and its great potencial for effective communication with the customer or the employee. All functions of this marketing tool in both, printed and online version, are demonstrated on the most sucessful company magazine in the Czech Republic ? the Cilichili …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier: 13695

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOMANOVÁ, Jana. Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 08. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe