Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR – Bc. Jana TOMANOVÁ
Bc. Jana TOMANOVÁ
Bakalářská práce
Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR
Role of a company magazine in communication of Vodafone Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje pozici firemního časopisu v rámci marketingových komunikací společnosti, jeho specifika, různé podoby, způsoby využití a jeho obrovský potenciál pro efektivní komunikaci se zákazníkem či zaměstnancem. Všechny funkce tohoto marketingového nástroje jak v tištěné podobě, tak v online verzi, práce demonstruje na nejúspěšnějším firemním časopisu u nás ? časopisu Čilichili …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the position of a company magazine within marketing communications of a company, its specifics, various forms, ways of usage and its great potencial for effective communication with the customer or the employee. All functions of this marketing tool in both, printed and online version, are demonstrated on the most sucessful company magazine in the Czech Republic ? the Cilichili …víceKlíčová slova
Firemní časopis firemní magazín online časopis podniková kultura podniková identita interní komunikace B2C časopis B2B časopis analýza časopisu marketingový výzkum SWOT analýza komunikační mix reklama public relations osobní prodej podpora prodeje direct marketing marketingové komunikace.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
13695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMANOVÁ, Jana. Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková