Bc. Jana TOMANOVÁ

Bakalářská práce

Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR

Role of a company magazine in communication of Vodafone Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje pozici firemního časopisu v rámci marketingových komunikací společnosti, jeho specifika, různé podoby, způsoby využití a jeho obrovský potenciál pro efektivní komunikaci se zákazníkem či zaměstnancem. Všechny funkce tohoto marketingového nástroje jak v tištěné podobě, tak v online verzi, práce demonstruje na nejúspěšnějším firemním časopisu u nás ? časopisu Čilichili …více
Abstract:
This bachelor thesis analyses the position of a company magazine within marketing communications of a company, its specifics, various forms, ways of usage and its great potencial for effective communication with the customer or the employee. All functions of this marketing tool in both, printed and online version, are demonstrated on the most sucessful company magazine in the Czech Republic ? the Cilichili …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor: 13695

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMANOVÁ, Jana. Role firemního časopisu v komunikaci společnosti Vodafone ČR. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 08. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace