Uplatnenie marketingovej logistiky v podnikoch Českej republiky – Bc. Martina Štolcová
Bc. Martina Štolcová
Diplomová práce
Uplatnenie marketingovej logistiky v podnikoch Českej republiky
Marketing logistics application in the Czech republic companies
Anotace:
Táto práca je zameraná na uplatnenie marketingovej logistiky v podnikoch Českej republiky. Teoretická časť predstavuje marketingovú logistiku ako činnosť vedúcu k uspokojovaniu zákazníkov a k podpore predaja. Druhá časť je zameraná na konkrétne využitie marketingovej logistiky vo vybraných podnikoch. Popisuje súčasný stav logistických činností a optimalizáciu zlučovania a koordinovania logistiky a …víceAbstract:
This work is aimed at marketing logistics application in Czech republic companies. The theoretical part presents marketing logistics as an activity which leads to the customer satisfaction and to the sales support. The second part is aimed at practical use of marketing logistics in selected companies. The work describes the current state of logistics activities and optimizes consolidation and coordination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štolcová, Martina. Uplatnenie marketingovej logistiky v podnikoch Českej republiky. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova