Lucie KRÁLOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing prodeje notebooků v České republice

Marketing of laptop sales in the Czech Republic
Abstract:
Předmětem předkládané práce je marketing prodeje notebooků v České republice. Cílem práce je analýza a srovnání marketingových strategií vybraných výrobců na českém trhu a jejich účinnost ve vztahu k cílové skupině vysokoškolských studentů. Konkrétně je práce orientována na studenty FSE v Ústí n/L. V teoretické části této práce je zdráceným uceleným pzůsobem popsána oblast marketingu a marketingových …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of laptop brands in tho Czech market. The goals are to analyze and compare the marketing strategies of the selected producers in the Czech market with the special focus on the group of university students. For the purposes of the work the students of FSE UJEP were taking into the consideration. In the theoretical overview the work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2010
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRÁLOVÁ, Lucie. Marketing prodeje notebooků v České republice. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická