Marketing prodeje notebooků v České republice – Lucie KRÁLOVÁ
Lucie KRÁLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing prodeje notebooků v České republice
Marketing of laptop sales in the Czech Republic
Anotácia:
Předmětem předkládané práce je marketing prodeje notebooků v České republice. Cílem práce je analýza a srovnání marketingových strategií vybraných výrobců na českém trhu a jejich účinnost ve vztahu k cílové skupině vysokoškolských studentů. Konkrétně je práce orientována na studenty FSE v Ústí n/L. V teoretické části této práce je zdráceným uceleným pzůsobem popsána oblast marketingu a marketingových …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of laptop brands in tho Czech market. The goals are to analyze and compare the marketing strategies of the selected producers in the Czech market with the special focus on the group of university students. For the purposes of the work the students of FSE UJEP were taking into the consideration. In the theoretical overview the work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedúci: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLOVÁ, Lucie. \textit{Marketing prodeje notebooků v České republice}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/vq4eoj/.
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Lucie. Marketing prodeje notebooků v České republice. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková