Kateřina VOJČOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B

Influence of factors to popularity Facebook posts of B2B companies
Anotácia:
Pro B2B společnosti je v dnešní době důležitá úspěšnost na sociálních sítích, která je srovnatelná s prostředím B2C. V souvislosti s touto informací je potřeba zodpovědět co jim tuto úspěšnost zajistí. Podle současného stavu poznání mají vliv na popularitu, jak níže zmíněné faktory, tak i například kvalita obsahu. Cílem bakalářské práce je zjištění, jaké faktory mají vliv na popularitu příspěvků společností …viac
Abstract:
The success on a social network for B2B companies is really important these days, it is comparable to B2C environment. In relation to this information it is required to answer what is the reason of success. According to current state of knowledge, factors mentioned below has an impact on popularity, same as for example has quality of content. The purpose of this bachelor thesis is to find out which …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOJČOVÁ, Kateřina. Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická