Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B – Kateřina VOJČOVÁ
Kateřina VOJČOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B
Influence of factors to popularity Facebook posts of B2B companies
Anotácia:
Pro B2B společnosti je v dnešní době důležitá úspěšnost na sociálních sítích, která je srovnatelná s prostředím B2C. V souvislosti s touto informací je potřeba zodpovědět co jim tuto úspěšnost zajistí. Podle současného stavu poznání mají vliv na popularitu, jak níže zmíněné faktory, tak i například kvalita obsahu. Cílem bakalářské práce je zjištění, jaké faktory mají vliv na popularitu příspěvků společností …viacAbstract:
The success on a social network for B2B companies is really important these days, it is comparable to B2C environment. In relation to this information it is required to answer what is the reason of success. According to current state of knowledge, factors mentioned below has an impact on popularity, same as for example has quality of content. The purpose of this bachelor thesis is to find out which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJČOVÁ, Kateřina. \textit{Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/vq927t/.
Jak správně citovat práci
VOJČOVÁ, Kateřina. Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
Zuzana VACUROVÁ