Ing. Šárka Holubová

Bachelor's thesis

Podniková kultura společnosti Dobrá značka

Good Brand Company Corporate Culture
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat podnikovou kulturu v mezinárodní společnosti Dobrá značka (virtuální název). Analytická sonda je uskutečněna prostřednictvím dotazníkového šetření v souvislosti se změnou vlastníka v roce 2008. Teoretická část bakalářské práce vymezuje popis podnikové kultury, zvláště pak její funkce, význam, prostředky a její důležitost pro stabilitu firem. Následuje …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse corporate culture in an international company Good Brand (a virtual name). The analysis was conducted through a questionnaire after the company was acquired by a new owner in 2008. The theoretical part of the bachelor thesis describes the corporate culture, namely its functions, sense, tools and its importance for the stability of companies. In addition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní