Podniková kultura společnosti Dobrá značka – Ing. Šárka Holubová
Ing. Šárka Holubová
Bachelor's thesis
Podniková kultura společnosti Dobrá značka
Good Brand Company Corporate Culture
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat podnikovou kulturu v mezinárodní společnosti Dobrá značka (virtuální název). Analytická sonda je uskutečněna prostřednictvím dotazníkového šetření v souvislosti se změnou vlastníka v roce 2008. Teoretická část bakalářské práce vymezuje popis podnikové kultury, zvláště pak její funkce, význam, prostředky a její důležitost pro stabilitu firem. Následuje …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse corporate culture in an international company Good Brand (a virtual name). The analysis was conducted through a questionnaire after the company was acquired by a new owner in 2008. The theoretical part of the bachelor thesis describes the corporate culture, namely its functions, sense, tools and its importance for the stability of companies. In addition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q9ens/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman