Monika Jilková

Bachelor's thesis

Budování značky weWedd

Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce bude navržení doporučení, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace značky weWedd na základě provedené analýzy současného stavu a provedeného marketingového šetření.Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a moderních marketingových nástrojů.V praktické části bude představena firma weWine …more
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to propose recommendations that will lead to the improvement of marketing communication for the brand weWedd based on the analysis of the current situation and the marketing research.The theoretical part focuses on the definition of basic concepts of marketing, marketing communication, marketing research and modern marketing tools.The practical part introduces …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2020

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses vqsk71 vqsk71/4
28/4/2020
Folders
Files
Mlynáriková, J.
12/5/2020
Malačka, L.
20/5/2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.