Spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu – Simona Kmochová
Simona Kmochová
Diplomová práce
Spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu
Retail Private Labels from Consumers‘ Perspectives.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským pohledem na privátní značky v retailu. Cílem práce je identifikace vybraných atributů image privátních značek jogurtů, vymezení vlivu zmíněných atributů na důvěru (spojenou s vnímaným rizikem) a na nákupní chování pro zvolený segment spotřebitelů na českém trhu, a následné zpracování návrhů ke zlepšení image pro vlastníky privátních značek jogurtů. Práce je …víceAbstract:
The master thesis focuses on retail private labels from consumers‘ perspectives. The thesis aims to identify selected attributes connected to the image of the private labels yogurts category, define the effect of selected attributes on trust (partially linked to the perceived risk) and on the shopping behavior of the specific consumer segment in the Czech market, and subsequently to create recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri