Ing. Marcela Hanáková

Diplomová práce

Uvedení nového výrobku na český trh

Introduction of new product in the Czech market
Anotace:
Diplomová práce, jak již z názvu vyplývá pojednává o uvedení nového výrobku na český trh. Struktura práce je koncipována dle běžných konvencí. První část tvoří teoretické poznatky z oblasti procesu marketingového řízení. Dále je popsáno z teoretického hlediska využití marketingového mixu ve spojení s uvedením výrobku na trh a obsah a podstata marketingového plánu. Následuje vlastní praktická část v …více
Abstract:
As the name implies, my MA thesis focuses on the introduction of a new product on the Czech market. The thesis has a standard academic structure. The first section presents theories of marketing and the use of a marketing mix in relation to a product introduction to the market, together with the contents and nature of a marketing plan. It is followed by a practical section featuring a marketing plan …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Marcela Zamazalová
  • Oponent: Mgr. Jiří Amler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní