Uvedení nového výrobku na český trh – Ing. Marcela Hanáková
Ing. Marcela Hanáková
Diplomová práce
Uvedení nového výrobku na český trh
Introduction of new product in the Czech market
Anotace:
Diplomová práce, jak již z názvu vyplývá pojednává o uvedení nového výrobku na český trh. Struktura práce je koncipována dle běžných konvencí. První část tvoří teoretické poznatky z oblasti procesu marketingového řízení. Dále je popsáno z teoretického hlediska využití marketingového mixu ve spojení s uvedením výrobku na trh a obsah a podstata marketingového plánu. Následuje vlastní praktická část v …víceAbstract:
As the name implies, my MA thesis focuses on the introduction of a new product on the Czech market. The thesis has a standard academic structure. The first section presents theories of marketing and the use of a marketing mix in relation to a product introduction to the market, together with the contents and nature of a marketing plan. It is followed by a practical section featuring a marketing plan …víceKlíčová slova
Klíčová slova marketinkový plán situační analýza segmentace trhu marketingový mix analýza konkurence SWOT analýza proces marketingového řízení životní cyklus výrobku marketingové strategie marketingová komunikace Keywords marketing plan situation analysis market segmentation marketing mix competition analysis SWOT analysis proces sof marketing operatition produkt life cycle marketing strategy marketing communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ede1k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Marcela Zamazalová
- Oponent: Mgr. Jiří Amler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
Nadiya Yurkovska -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov -
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu
Ladislav Tesařík -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová