Ing. Marcela Hanáková

Master's thesis

Uvedení nového výrobku na český trh

Introduction of new product in the Czech market
Abstract:
Diplomová práce, jak již z názvu vyplývá pojednává o uvedení nového výrobku na český trh. Struktura práce je koncipována dle běžných konvencí. První část tvoří teoretické poznatky z oblasti procesu marketingového řízení. Dále je popsáno z teoretického hlediska využití marketingového mixu ve spojení s uvedením výrobku na trh a obsah a podstata marketingového plánu. Následuje vlastní praktická část v …more
Abstract:
As the name implies, my MA thesis focuses on the introduction of a new product on the Czech market. The thesis has a standard academic structure. The first section presents theories of marketing and the use of a marketing mix in relation to a product introduction to the market, together with the contents and nature of a marketing plan. It is followed by a practical section featuring a marketing plan …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Marcela Zamazalová
  • Reader: Mgr. Jiří Amler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní