Zhodnocení a optimalizace influencer marketingu a marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti JabkoLevně s.r.o. – Eliška Límanová
Eliška Límanová
Bachelor's thesis
Zhodnocení a optimalizace influencer marketingu a marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti JabkoLevně s.r.o.
Evaluation and optimization of influencer marketing and marketing communication on the social networks of JabkoLevně s.r.o.
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení influencer marketingu a marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti JabkoLevně s.r.o. Na základě tohoto zhodnocení budou následně stanovena doporučení pro budoucí komunikaci dané společnosti na sociálních sítích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši, která je věnována marketingu se zaměřením …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the previous activities of the company JabkoLevně s.r.o. on social networks using influencer marketing for its own promotion, to access the suitability and quality of customer reach and, if necessary, to propose improvements to the system. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part contains a literature review devoted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2025
- Vedúci: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Veronika Zajíčková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LÍMANOVÁ, Eliška. \textit{Zhodnocení a optimalizace influencer marketingu a marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti JabkoLevně s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/vs4ts3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Economics and Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses vs4ts3 vs4ts3/2
21. 11. 2024