Mgr. Lucie Coufalová, Ph.D.

Bachelor's thesis

Green marketing

Green marketing
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je marketingová strategie podniku působícího na trhu biopotravin a vnímání jeho výrobků zákazníky. První část je věnována teoretickému úvodu do zeleného marketingu, ekologickému značení a marketingové strategii. V rámci části praktické je představen zkoumaný podnik a je provedena situační analýza, na kterou navazuje empirické šetření provedené formou dvou dotazníků. …more
Abstract:
The aim of this work is to analyze the company’s current marketing activities within the organic food market and the perception of company’s products by the customers. The theoretical part of the work is focused on green marketing, green labeling and marketing strategy. The second part presents the researched company and the situation analysis is made. The empirical part includes the analysis of two …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta