Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Monika OLBRICHOVÁ
Bc. Monika OLBRICHOVÁ
Diplomová práce
Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku
Assessment of the Current Marketing Communication of a Business Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na podnik DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice a.s. Cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci zkoumaného podniku z hlediska vybraných faktorů a navrhnout případné změny. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření, které probíhalo online formou. Jednalo se o kvantitativní metodu výzkumu s nepravděpodobnostním výběrem respondentů. Dotazník byl určen …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the company DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice a.s. The goal is to assess the current marketing communication of the business from a perspective of chosen factors and to propose prospective changes. Primary data was collected from an online-based questionnaire. It was a quantitative method of research with non-probability sampling. The questionnaire was made with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D., MBA.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLBRICHOVÁ, Monika. \textit{Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/vszq7g/.
Jak správně citovat práci
OLBRICHOVÁ, Monika. Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva