Srimathi Ravisankar, B.Tech.

Diplomová práce

Customer Loyalty Management Using Data Clustering

Abstract:
Customer data loyalty management is becoming a more essential source of advantage for businesses as the market becomes more competitive. Existing churn prediction algorithms, however, cannot operate well when dealing with huge data in the sector. Furthermore, decision-makers are constantly confronted with sloppy operational management. To address these issues, the semantic-driven subtractive clustering …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Tomáš Macák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses vt8dz3 vt8dz3/3
27. 3. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.