Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku – Ing. Kristina Oubrechtová
Ing. Kristina Oubrechtová
Bachelor's thesis
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
The Role of Marketing Communication in Management Process of the Company
Abstract:
V bakalářské práci by měla být opodstatněna úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku na základě inspirace vědeckých publikací a aplikací do zvoleného a předem analyzovaného podniku.Abstract:
In bachelor’s dissertation should be a legitimate role of marketing communication in the process of business management under the inspiration of scientific publications and applications into a selected pre-analyzed company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qcxll/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková