Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku – Ing. Kristina Oubrechtová
Ing. Kristina Oubrechtová
Bakalářská práce
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
The Role of Marketing Communication in Management Process of the Company
Anotace:
V bakalářské práci by měla být opodstatněna úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku na základě inspirace vědeckých publikací a aplikací do zvoleného a předem analyzovaného podniku.Abstract:
In bachelor’s dissertation should be a legitimate role of marketing communication in the process of business management under the inspiration of scientific publications and applications into a selected pre-analyzed company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qcxll/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková