Komunikační strategie Fakulty mezinárodních vztahů na Instagramu – Eliška Hronová
Eliška Hronová
Bakalářská práce
Komunikační strategie Fakulty mezinárodních vztahů na Instagramu
The analysis of communication strategy of the Faculty of International Relations on Instagram
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza komunikační strategie Fakulty mezinárodních vztahů, Vysoké školy ekonomické v Praze se zaměřením na Instagram a srovnání komunikační strategie FMV s vybranými českými a zahraničními instagramovými účty. Součástí práce jsou návrhy ke zlepšení komunikace na instagramovém účtu FMV a vyhodnocení dotazníku spokojenosti s Instagramem FMV.V teoretické části se práce zabývá …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the communication strategy of the Faculty of International Relations, University of Economics in Prague, focusing on Instagram and comparing the communication strategy of the FIR with selected Czech and foreign Instagram accounts. The bachelor thesis includes suggestions for improving communication on FIR Instagram account and evaluation of questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79193
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Markéta Lipavská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79193
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influence of an Energy Factor on the Relations between Azerbaijan and Russia
Roman Temnikov -
Switzerland-EU Relations Revisited: An Analysis of Integrational Scenarios under Consideration of Political Feasibility
Luca Fluri -
Sino-Afghan Relations under the New Taliban Regime from the Perspective of Security and Economic Gains
Sára HELŠTÝNOVÁ -
Effect of the EU conditionality on the Macedonian-Albanian relations in the Republic of Macedonia
Klára Votavová -
Belgrade-Pristina negotiations on normalisation of relations: The EU as an actor of human security
Filip Gábor -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English