Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o. – Bc. Nikola Zajíčková
Bc. Nikola Zajíčková
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.
The Marketing Communication Project of Company Bricol s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení marketingové komunikace ve firmě Bricol s. r. o.. Cílem této diplomové práce je dostat firmu do podvědomí široké veřejnosti a získání nových zákazníků. Práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky, které byly apli-kovány při zpracování praktické části diplomové práce. V praktické části jsou realizované tyto analýzy: PEST analýza, Porterova analýza, analýza současného …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on improving marketing communication in the company Bricol s.r.o. The aim of this thesis is to get into the awareness of the general public and gain the new customers. The work is based on the identified theoretical knowledge, which were applied in the development of the practical part of the thesis. In the practical part, the following analyses are performed: PEST analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zajíčková, Nikola. Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová