Kristýna Farková

Master's thesis

Marketingová situační analýza

Marketing Situational Analysis
Abstract:
Cílem diplomové práce je provedení situační analýzy u firmy Future studio. Práce bude rozdělena na teoreticko-metodologickou část a část praktickou. V první části práce bude provedena literární rešerše zaměřená na vnější a vnitřní prostředí firmy a bude zde provedena charakteristika metod, které se používají při této problematice. Uvedena bude konkrétně PEST analýza a Porterův model pěti sil pro hodnocení …more
Abstract:
The aim of thesis is create a situational analysis of the firm Future studio. The thesis will be divided into theoretical-methodological part and practical part. The first part of the thesis will be a literary research focused on the external and internal environment of the company. There will be a characteristic of the methods used in this issue. Specifically, PEST analysis and Porter's model of five …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: Roman Fiala
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72403