Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev – Bc. Andrea Krobová
Bc. Andrea Krobová
Master's thesis
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Discount portals and their place in marketing provider of discounts
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem postavení nového marketingového nástroje – slevových portálů - v marketingu poskytovatele slev. Cílem práce je analýza různých druhů marketingových nástrojů, které poskytovatel slev využívá pro svou prezentaci a zlepšení pozice své firmy na trhu. Rozbor positiv a negativ, které firmám jednotlivé marketingové nástroje přináší. Použitými metodami v této práci budou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the construction of a new marketing tool - discount portals - in marketing provider discounts. The aim is to analyze different types of marketing tools that provider discounts used for his presentation and improve their position in the marketplace. Analysis of the positive and negative, that individual firms marketing tools brings. The methods used in this work will be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q65mf/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Pavel Nesejt
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Ekonomická efektivnost nového marketingového nástroje
Šárka Hawerlandová -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová -
Sleva na jízdném - analýza benefitů a nákladů v České republice
Matteo Tamborlani -
Sleva z ceny v rámci odpovědnostních vztahů
Martina Fojtíková -
Sleva jako marketingový nástroj v oblasti ubytovacích a gastronomických služeb
Marek Miškay -
Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu
Roman Pupkov -
Marketingová komunikace prostřednictvím Facebooku a její praktické použití pro firmu Sleva Liberec
Jitka Novotová -
Sleva z ceny stavebního díla
Martin Musil