Public relations v podmínkách těžebních organizací – Václav Dihel
Václav Dihel
Bakalářská práce
Public relations v podmínkách těžebních organizací
Public relations in terms of mining companies
Anotace:
Bakalářská práce popisuje public relations ve dvou vybraných těžebních společnostech. V teoretické části je charakterizován pojem public relations, jeho prvky, východiska a samotná historie PR. Praktická část práce je zaměřena na detailní popis těžebních organizací a to OKD, a.s. a Severní energetické a.s.. V závěru práce je provedena analýza public relations v podmínkách těchto těžebních organizací …víceAbstract:
Bachelor thesis describes public relations in two selected mining companies. The theoretical part is characterized by the concept of public relations, its features, background and history of PR. The practical part is focused on the detailed description of the mining companies, to OKD, a.s. and Severni energeticka, a.s.. In the end there is ananalys is of public relations in terms of the mining companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/103512
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Michal Vaněk
- Oponent: Adam Pawliczek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková