Bc. Nikola Smištíková

Diplomová práce

Marketingová komunikace Moravskoslezského kraje

Marketing communication of the Moravian-Silesian region
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci Moravskoslezského kraje a dále navrhnout opatření pro zlepšení této marketingové komunikační strategie. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení marketingové komunikace doplněno …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the Moravian-Silesian region and to propose measures to improve this marketing communication strategy. Available secondary data as well as primary data should be used for the thesis. The thesis will define the theoretical basis of the researched issues, the characteristics of the researched subject, practical evaluation of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/nqbod/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné