Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy – Bc. Egor Shaklein
Bc. Egor Shaklein
Bakalářská práce
Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy
Analysis of the use of selected advartisement tools
Anotace:
Cílem práce je z pohledu finančních a nefinančních kritérií vyhodnotit stávající reklamní nástroje vybrané společnosti (zmrzlinářství Angelato). Dílčím cílem práce je identifikovat nedostatky reklamní činnosti Angelato a navrhnout doporučení k efektivnímu využití reklam.Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the existing advertising tools of the selected company (Angelato ice cream shop) in terms of financial and non-financial criteria. Partial aim of this work is to identify shortcomings of advertising activities of Angelato and to propose recommendations for effective use of advertisements.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/p4k08/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHAKLEIN, Egor. \textit{Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/vuu1id/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková