Bc. Egor Shaklein

Bakalářská práce

Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy

Analysis of the use of selected advartisement tools
Anotace:
Cílem práce je z pohledu finančních a nefinančních kritérií vyhodnotit stávající reklamní nástroje vybrané společnosti (zmrzlinářství Angelato). Dílčím cílem práce je identifikovat nedostatky reklamní činnosti Angelato a navrhnout doporučení k efektivnímu využití reklam.
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the existing advertising tools of the selected company (Angelato ice cream shop) in terms of financial and non-financial criteria. Partial aim of this work is to identify shortcomings of advertising activities of Angelato and to propose recommendations for effective use of advertisements.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/p4k08/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze