Daniel Pruška
Master's thesis
Metody a nástroje pro CRM ve firmě
Methods and tools for CRM in the company
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Metody a nástroje pro CRM ve firmě se zabývá analýzou metod a nástrojů využívaných pro analýzu dat o zákaznících a jejich segmentace pro potřeby CRM. V práci jsou představeny vybrané metody a nástroje, které se používají pro řízení vztahů se zákazníky. Následně jsou v práci pomocí vybrané metody zpracovány analýzy na reálných datech získaných od organizace. V práci jsou …moreAbstract:
This thesis, entitled Methods and Tools for CRM in a Company, deals with the analysis of methods and tools used for customer data analysis and segmentation for CRM purposes. The thesis presents selected methods and tools used for customer relationship management. Subsequently, the thesis uses the selected method to perform the analysis on real data collected from the organization. In the thesis, two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Petr, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pruška, Daniel. Metody a nástroje pro CRM ve firmě. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová